Manta express

Manta express

 

 

“Wprowadzenie dodatkowej usługi Manta Express to odpowiedź na oczekiwania naszych Klientów, których ku naszej uciesze wciąż przybywa. Nasz Klient to wyjątkowo mądry konsument, który kupuje z głową i nie przepłaca, a oszczędności inwestuje w rodzinę. Dlatego musimy nieustannie dbać o każdego z nich nie tylko na etapie zakupu, ale też otoczyć opieką posprzedażową. Działamy w myśl powiedzenia “Manta rozwija się, bo słucha ludzi…” – Prezes Manta S.A. Bogdan Wiciński.

Manta Express to usługa, której zadaniem jest zminimalizowanie niedogodności związanych z koniecznością reklamowania zakupionego towaru. Bez wychodzenia z domu, mając dostęp do telefonu lub internetu można w ciągu kilku minut zgłosić reklamację urządzenia. Od tego momentu nasz zespół zajmie się kompleksową obsługą Państwa reklamacji. Przez cały czas jej trwania mogą Państwo śledzić przebieg procesu za pomocą Działu Obsługi Klienta lub poprzez system Manta RMA.

Usługa Manta Express jest dostosowana do szybkiego trybu życia i potrzeb nowoczesnego konsumenta, a klienci mogą liczyć na profesjonalne wsparcie techniczne przez Internet lub Dział Obsługi Klienta. Cały mechanizm jest niezwykle prosty – należy zgłosić reklamację poprzez dedykowaną infolinię (online lub telefonicznie) i to wszystko, resztę zrobimy my.

Obecnie w skład usługi Manta Express wchodzą:

– Manta Express DOOR TO DOOR 
– Manta Express HOME VISIT

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz