Manta Express HOME VISIT jest usługą dedykowaną dla Klientów Manta S.A. na terenie Polski. Polega ona na naprawie reklamowanego urządzenia bezpośrednio w domu Klienta.W ciągu 48 godzin od zatwierdzenie zgłoszenia przez serwis nastąpi kontakt technika w celu ustalenia terminu wizyty oraz naprawy urządzenia. Usługa jest bezpłatna w czasie trwania 24 miesięcznego okresu gwarancyjnego.
Oszczędność czasu – nie musisz zgłaszać reklamacji w miejscu zakupu;
Oszczędność pieniędzy – Manta Express HOME VISIT jest usługą bezpłatną w okresie gwarancji;
Wygodę – nasz technik pojawi się pod dowolnie wskazanym adresem w celu naprawy sprzętu firmy Manta S.A.
W celu zgłoszenia reklamacji do serwisu wystarczy zarejestrować reklamację w systemie Manta RMA lub skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Usługa dostępna jest dla następujących urządzeń :