Sprawdzenie przesyłki

Podczas przyjmowania przesyłki od Kuriera pamiętaj o:

  • Dokładnym sprawdzeniu przesyłki – sprawdź czy opakowanie nie jest zgniecione, uszkodzone, zamoczone lub czy nie było otwierane,
  • Zalecamy otwarcie przesyłki przy kurierze i sprawdzenie jej zawartości,
  • Sprawdź czy urządzenie nie uległo uszkodzeniom mechanicznym podczas transportu (np. rozbity wyświetlacz, roztrzaskana obudowa).

Jeśli stwierdzone zostaną jakiekolwiek rozbieżności, bądź uszkodzenia zawartości przesyłki należy:

  • zapisać na liście przewozowym zastrzeżenia do przesyłki,
  • spisać w obecności kuriera Protokół Szkodowy (najpóźniej następnego dnia po odbiorze paczki)
  • w dniu stwierdzenia szkody skontaktować się z naszym Działem Szkód – szkody@manta.com.pl – przesyłając informację na temat uszkodzeń oraz dołączając dokumentację zdjęciową.