Zgłoszenie reklamacji

Produkty objęte usługą Manta Express DOOR TO DOOR – pełna lista dostępna na stronie tutaj

  • Dokonaj rejestracji zgłoszenia reklamacyjnego na stronie serwis.manta.com.pl/synapsa lub telefonicznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta tel. (22) 123 96 60
  • Zgłaszając produkt do reklamacji należy zapakować go w oryginalne opakowanie wraz z akcesoriami oraz dokumentami (kopia dowodu zakupu, karta gwarancyjna, opis usterek, pełne dane kontaktowe).

Produkty objęte usługą Manta Express HOME VISIT – pełna lista dostępna na stronie tutaj

  • Dokonaj rejestracji zgłoszenia reklamacyjnego na stronie serwis.manta.com.pl/synapsa lub telefonicznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta tel. (22) 123 96 60
  • Przygotuj na wizytę technika następujące dokumenty – dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną.

Pozostałe produkty z ofert firmy Manta S.A.

  • Dokonaj rejestracji zgłoszenia reklamacyjnego na stronie serwis.manta.com.pl/synapsa lub telefonicznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta tel. (22) 123 96 60. Po nadaniu numeru RMA należy przesłać reklamowany sprzęt na własny koszt do jednego z Autoryzowanych Serwisów Manta (lista dostępna w zakładce Zgłoś naprawę gwarancyjną -> Baza serwisów). Nadany numer RMA pozwoli na bieżące śledzenie aktualnego statusu naprawy.
  • Dostarcz sprzęt bezpośrednio do miejsca zakupu gdzie przyjęte zostanie zgłoszenie reklamacyjne, a sprzęt zostanie wysłany do naszego serwisu bezpłatnie.