Obsługa klienta

Szanowni Państwo,
W trosce o zdrowie klientów oraz pracowników Manta S.A. i zagrożeniem COVID SARS-CoV-2 prosimy o zgłaszanie reklamacji przez stronę internetową lub telefonicznie przez infolinię.


Potrzebujesz szczegółowych informacji na temat produktów firmy Manta lub szukasz rozwiązania problemu technicznego – skontaktuj się z nami. Jesteśmy po to, aby Ci pomóc. Nasi konsultanci udzielą Ci potrzebnych informacji i pomogą rozwiązać problem związany z Twoim produktem.

E-mail
Wyślij wiadomość do Działu Obsługi Klienta – Odpowiedź na zadane pytanie otrzymasz w ciągu 48 godzin.

Telefon
Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta Manta na numer (22) 123 96 60 * od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy

*Opłata za połączenie telefoniczne jest zgodna z taryfą operatora

TU ZGŁOŚ REKLAMACJE: