Przesyłki serwisowe

Uwaga! Darmowa wysyłka obejmuje jedynie urządzenia objęte gwarancją. Przesyłki dotyczące napraw płatnych klient zleca na swój koszt. Po wcześniejszym zarejestrowaniu produktu na stronie portalklienta.manta.com.pl . Serwis ma prawo odmówić odebrania nie prawidłowo zapakowanego sprzętu. Zgłaszając reklamację produktu firmy Manta należy zapakować je w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi wypełniaczami, uchroni to sprzęt przed ewentualnym uszkodzeniem.

 

Przygotowanie produktu do wysyłki

 

Należy dołączyć wszystkie akcesoria sprzedażowe oraz następujące dokumenty:

  • Kartę gwarancyjną,
  • Kopię dowodu zakupu – Nigdy wysyłaj oryginału dokumentu zakupu. Kopie dokumentu zakupu możesz dostarczyć w formie elektronicznej.
  • Dokładny opis usterki – Dokładny opis usterki ułatwi nam rozpoznanie problemu oraz przyspieszy proces naprawy.
  • Pełne dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, numer telefonu)

 

Obowiązkowo:

  • Zdemontuj wszystkie nie oryginalne akcesoria takie jak naścienne wieszaki, pendrive USB, przewody sygnałowe – Dodatkowe elementy mogą spowodować uszkodzenie sprzętu podczas transportu.
  • Zdejmij wszystkie blokady z urządzenia – hasła, kody, wzory.
  • Usuń loginy oraz hasła umożliwiające dostęp do danych wrażliwych.
  • Usuń kartę SIM, kartę pamięci oraz wszystkie elementy ochronne (folie ochronne, etui),
  • Zgraj wszystkie dane, ponieważ w trakcie naprawy mogą zostać one usunięte.

 

Firma Manta S.A. nie ponosi odpowiedzialności za przesłane elementy, które nie stanowią wyposażenia produktu oraz oryginalne dokumenty.