Przesyłki serwisowe
Uwaga! Reklamacje należy zarejestrować na stronie portalklienta.manta.com.pl . Serwis ma prawo odmówić odebrania nie prawidłowo zapakowanego sprzętu. Zgłaszając reklamację produktu firmy Manta należy zapakować je w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi wypełniaczami, uchroni to sprzęt przed ewentualnym uszkodzeniem.
Przygotowanie produktu do wysyłki
Należy dołączyć wszystkie akcesoria sprzedażowe oraz następujące dokumenty:
- Kartę gwarancyjną,
- Kopię dowodu zakupu – Nigdy wysyłaj oryginału dokumentu zakupu. Kopie dokumentu zakupu możesz dostarczyć w formie elektronicznej.
- Dokładny opis usterki – Dokładny opis usterki ułatwi nam rozpoznanie problemu oraz przyspieszy proces naprawy.
- Pełne dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, numer telefonu)
Obowiązkowo:
- Zdemontuj wszystkie nie oryginalne akcesoria takie jak naścienne wieszaki, pendrive USB, przewody sygnałowe – Dodatkowe elementy mogą spowodować uszkodzenie sprzętu podczas transportu.
- Zdejmij wszystkie blokady z urządzenia – hasła, kody, wzory.
- Usuń loginy oraz hasła umożliwiające dostęp do danych wrażliwych.
- Usuń kartę SIM, kartę pamięci oraz wszystkie elementy ochronne (folie ochronne, etui),
- Zgraj wszystkie dane, ponieważ w trakcie naprawy mogą zostać one usunięte.
Firma Manta S.A. nie ponosi odpowiedzialności za przesłane elementy, które nie stanowią wyposażenia produktu oraz oryginalne dokumenty.